- Hans Weber
- December 18, 2024
The Call Center conference this year was about artificial intelligence as well as humans
Letošní 23. ročník konference Call Centra, kterou pořádá ADMEZ od roku 2001, se tento rok konala 2. listopadu v pražském hotelu Clarion, a to na téma „Lidská práce versus umělá inteligence“. První blok konference byl obecnější a věnoval se hlavně trendům. Zabýval se i otázkou jak dosáhnout skutečné digitální transformace. „Zákazníci dnes poptávají komunikační platformy poskytující nejen bezbřehou flexibilitu v oblasti komunikačních kanálů, zapojení AI, digitalizace, ale především řešení, jenž jim umožní konsolidovat informace a data vedoucí k efektivní komunikaci s jejich klienty. Tímto řešením může být právě cloudová CPaaS = Communication Platform as a Servicem,“ přibližil Marcel Vejmelka (Soitron). Druhý blok konference se týkal případových studií. Představena byla analýza komunikace v Seznamu.cz, zákaznická podpora v oblasti hazardu nebo nábor operátorů call centra ve velkém pivovaru. Nechyběla ani problematika zaměstnávání handicapovaných osob. Odpolední program zahájil druhý zahraniční řečník Stefan Kolle z Německa s personalizovanou cestou zákazníka a po něm proběhl mimo jiné „duel“ dvou přednášek na věčné téma outsourcing versus inhouse řešení. Závěr konference obstarl Miloš Čermák, který promluvil na téma umělé intelligence.
Recent posts
See AllPrague Forum Membership
Join us
Be part of building bridges and channels to engage all the international key voices and decision makers living in the Czech Republic.
Become a member